Pořádek dělá přátele

Obchodní podmínky

Všeobecné podmínky pobytu na "Naší chalupě " 

1) Smluvní vztah  

Objednáním pobytu je mezi hostem a provozovatelem Dagmar Ďáskovou (dále jen provozovatel) uzavřena smlouva o ubytování podle § 754 a násl. Občanského zákoníku a to za podmínek uvedených níže. 

b) Smluvní vztah mezi fyzickými nebo právnickými osobami jako účastníky pobytu a majitelem  "Naše chalupa " se řídí ustanoveními Občanského zákoníku a Obchodního zákoníku a je upraven těmito Všeobecnými podmínkami. Provozovatel si vyhrazuje právo změny těchto podmínek v případě změny nebo přijetí nových zákonů, týkajících se vztahů mezi provozovatelem a zákazníky. 

2) Účast na pobytu na "Naší chalupě"  poskytují ubytovací služby zájemcům, kteří musí v době před nástupem na pobyt dosáhnout 18 let, osoby mladší 18 let a starší 15 let se mohou pobytu zúčastnit jen se souhlasem zákonného zástupce nebo v jeho doprovodu. Osoby mladší 15 let se mohou pobytu zúčastnit pouze v doprovodu zákonného zástupce. 

3) Vznik smluvních vztahů mezi fyzickými nebo právnickými osobami jako účastníky pobytu a majitelem " Naší chalupy"  vznikne na základě jedné z těchto možností: A - telefonickou objednávkou B - objednávkou elektronickou poštou  C- zaplacením stanovené zálohy nebo plné ceny za pobyt v hotovosti nebo převodem na účet majitele .

Všechny objednávky musí obsahovat: termín pobytu, počet osob, adresu objednavatele, jména účastníků pobytu. Za smluvní závazky dalších osob (spoluúčastníků pobytu) uvedených v objednávce odpovídá zákazník, který objednávku podal a podepsal. 

4) Cena pobytu a úhrada 

Orientační cena pobytu je uvedena v potvrzení objednávky posílaném el. formou. U pobytů trvajících týden a déle: Pokud účastník pobytu objedná pobyt dříve než 30 dní před nástupem na pobyt, uhradí zálohu dle dohody při poslání písemného potvrzení pobytu a zbytek ceny musí být uhrazen na převodem na účet majitele nejpozději v den ukončení pobytu. Při nezaplacení zálohy na pobyt může být pobyt ze strany majitele chalupy stornován. U pobytů kratších jak týden a objednaných v kratší době než 30 dní před nástupem na pobyt, (např. víkendový pobyt) se platí záloha a cena pobytu dle individuální dohody se zákazníkem. K ceně za pobyt se po skončení pobytu připočítá cena za spotřebovanou el. energii. 

5) Zrušení pobytu ze strany majitele 

Majitel má právo z důvodů, které nemůže ovlivnit (politická situace, extrémní klimatické jevy, změny u dodavatelů služeb) pobyt zrušit, změnit termín jeho konání. V případě zrušení pobytu obdrží zákazník zaplacenou částku zpět. Majitel má také právo pobyt stornovat v případě nedodržení podmínek stanovených v bodě 4 a má právo za nedodržení těchto podmínek stanovit stornopoplatek podle bodu 6. V ostatních případech záleží na domluvě zákazníka (objednavatele) a majitele .

5) Zrušení pobytu ze strany zákazníka, stornovací podmínky 

Zákazník má právo od smlouvy odstoupit kdykoliv před nástupem na pobyt. Zrušení musí být oznámeno písemně nebo telefonicky. Majitel je oprávněn účtovat za zrušení pobytu ze strany zákazníka stornopoplatky, které jsou upraveny takto: 

 - 50% ze stanovené ceny pobytu, dojde-li ke zrušení pobytu v době od 31 do 15 kalendářních dnů před stanoveným termínem pobytu                      

- 80% ze stanovené ceny pobytu, dojde-li ke zrušení pobytu v době od 14 do 5 kalendářních dnů před stanoveným termínem pobytu 

- 100% ze stanovené ceny pobytu, dojde-li ke zrušení pobytu v době od 5 kalendářních dnů a méně před stanoveným termínem pobytu 

7) Upozornění na některé skutečnosti je možné v den příjezdu po 14 hod.                                    V den odjezdu se chalupa musí uvolnit nejpozději do 10,00 hod, pokud není s majitelem domluveno jinak. Při rezervaci pobytu je zákazník plně odpovědný za počet a jména lidí, které přihlásí k pobytu. Provozovatel může odmítnout nepřihlášené osoby ubytovat, bez nároku na jejich další reklamaci. Během pobytu Vás mohou potkat drobné nepříjemnosti, které znáte i z domova. Například výpadky vody či elektřiny. Tyto nepříjemnosti je nutné řešit přímo s majitelem. Škody způsobené rekreanty na zařízení se hradí přímo majiteli chalupy. Zákazník je povinen chovat se tak, aby nedocházelo ke škodám majetku. 

8) Náhrada škody 

a) V případě vzniku škody způsobené zaviněním hosta, je provozovatel oprávněn domáhat se náhrady za škodu, popřípadě si ponechat zálohu nebo její úměrnou část, rovnající se výši škody způsobené zaviněním hosta. 

b) Host je povinen uhradit případnou škodu vzniklou v prostorách určených k ubytování a to v plné výši, včetně náhrady ušlého zisku ve výši platné ceny za ubytování po celou dobu, po kterou budou prostory určené k ubytování nebo části domu vyřazeny z provozu. Tuto povinnost má host i v případě, že škodu způsobí děti nebo jiné osoby ubytované s hostem. 

9) Práva a povinnosti hosta 

a) Host má právo 

-užívat prostory určené k ubytování a veškerá jeho vybavení v prostorách určených k ubytování v souladu s dodržováním zásad dobrého hospodaření a chování.

-při nástupu obdrží host klíče od hlavních dveří. Host je povinen předejít ztrátě těchto klíčů, zabezpečit je proti odcizení a vyvarovat se zapůjčení klíčů osobám, které nejsou v chalupě ubytovány. 

-při ztrátě, nebo jiném zneužití klíčů je host povinen zaplatit provozovateli smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč. 

Tím není dotčeno právo provozovatele domáhat se náhrady způsobené škody. 

b) Host je povinen: 

- uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku 

- řádně užívat prostory určené k ubytování, dodržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování. Chránit vybavení a zařízení v prostorách určených k ubytování proti poškození 

- zajistit ochranu postelí, sedacích souprav před znečištěním dětmi, které nejsou dosud schopny udržovat osobní hygienu 

- seznámit se s pokyny a dodržovat je. 

-bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou host v prostorách způsobil 

- uzamykat při odchodu hlavní vchodové dveře.

c) Host nesmí bez souhlasu ubytovatele: 

- provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení, apod.) 

- odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování 

- používat v prostorách určených k ubytování vlastní spotřebiče vyjma osobních počítačů, bez předchozího oznámení provozovateli nebo přes jeho zákaz

 - přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě 

- uvádět adresu domu s prostory určenými k ubytování jako místo svého podnikání 

d) Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí: 

- nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití 

- držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem 

- kouřit ve vnitřních prostorách určených k ubytování 

10) Povinnosti provozovatele 

Provozovatel je povinen 

- odevzdat hostu prostory určené k ubytování ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním 

- dbát na bezvadný technický a hygienický stav v prostorách určených k ubytování 

11) Vozidlo a cennosti hosta 

Vozidlo a cennosti hosta 

 Parkování vozidel hostů je umožněno na vlastním pozemku přímo u chalupy. Tyto parkovací plochy jsou otevřené a tudíž provozovatel neručí za případné škody či odcizení vozidla nebo věcí ve vozidle. 

12) Odstoupení od Smlouvy o ubytování

 - host má právo odstoupit od Smluvního ujednání o ubytování. Odstoupení se řídí stornovacími podmínkami viz.bod 6 těchto všeobecných podmínek. 

- provozovatel má právo od Smluvního ujednání o ubytování odstoupit, jestliže host hrubě porušuje povinnosti stanovené těmito podmínkami nebo v prostorách určených k ubytování hrubě porušuje dobré mravy. 

- odstoupení od Smluvního ujednání o ubytování musí být oznámeno druhé straně písemně, ústně nebo telefonicky. 

- odstoupení od Smluvního ujednání o ubytování nemá vliv na pohledávky z tohoto ujednání vzniklé. 

- v případě odstoupení od Smluvního ujednání o ubytování si provozovatel vyhrazuje právo vyzvat hosta k opuštění prostor určených k ubytování. 

13) Reklamační řízení Reklamační řízení 

V případě, že služby obsažené v ceně pobytu nebyly poskytnuty v plném rozsahu nebo kvalitě, má zákazník právo na reklamaci. Reklamaci uplatňuje u majitele písemně a to nejpozději do 7 dnů po návratu z pobytu. Bude-li po prošetření reklamace shledána oprávněnou, má zákazník právo na poskytnutí přiměřené slevy. Výsledek reklamačního řízení bude zákazníkovi oznámen nejpozději do 30 dnů od data podání reklamace. 

14) Doklad totožnosti 

Host je povinen předložit před ubytováním občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti, ze kterého budou zapsány údaje (jméno a příjmení, bydliště, číslo občanského průkazu popřípadě jiného dokladu, datum narození) do ubytovací knihy. 

15) Závěrečná ustanovení

Platnost těchto všeobecných podmínek může být mezi majitelem "Naší chalupy" a zákazníkem upravena individuální písemnou formou. Elektronická forma komunikace a dokumenty v elektronické formě mají stejný význam a váhu jako papírová forma uskutečňovaná poštou. Veškeré údaje uvedené v propagačních materiálech odpovídají informacím známým v době vzniku těchto materiálů. 

V Nových Losinách 27/11/2020